Amb aquest projecte, hem adquirit diversos coneixements. 

En primer lloc, hem assumit el rol de professor/a, ja que hem desenvolupat una activitat dinàmica i entretinguda perquè els nostres alumnes puguin gaudir i aprendre alhora.

En segon lloc, hem millorat les nostres habilitats de programació mitjançant la cració d'una ruta per al cotxe de Lego Spike que ha de superar diversos obstacles.

A més, hem après a utilitzar de manera més eficient el Makey-Makey en la sincronització del piano, alhora hem hagut de recordar els conceptes bàsics de la música.

Així mateix, els alumnes tindran l'oportunitat de treballar en equip en aquesta activitat col·lectiva que hem presentat. Això els permetrà millorar les seves habilitats de comunicació mentre discuteixen i acorden les tasques i les estratègies per superar els obstacles. També estaran en contacte constant amb nosaltres, els professors, que els ajudarem i els explicarem el que han de fer.

D'altra banda, hem desenvolupat i treballat les competències lògico-matemàtiques i les espacials. Per desenvolupar les competències lògico-matemàtiques, hem utilitzat una varietat d'eines i recursos. Hem realitzat activitats pràctiques que involucren el raonament lògic així com el càlcul mental matemàtic. Aquests exercicis han requerit als alumnes l'utilització del seu pensament crític i lògic per a arribar a la solució adequada. D'altra banda, en quant a les competències espacials, hem promogut l'exploració i la comprensió de les relacions espacials. Hem realitzat activitats que impliquen la representació i la manipulació d'objectes en l'espai tridimensional, utilitzant recursos com les peçes de lego.

Una altra competència que no està relacionada amb cap de les dues anteriors és la musical. Per desenvolupar les habilitats musicals, hem utilitzat les nostres pròpies habilitats adquirides al llarg de la nostra educació escolar. A través d'aquestes competències, hem desenvolupat tècniques de teoria musical, interpretació, expressió i treball en equip.

Finalment, tot i que no hem après noves operacions matemàtiques, hem revisat i adaptat les existents perquè coincideixin amb les tecles del piano.

(Flaticon, 2021) 

(Flaticon, 2021) 

(Flaticon, 2021) 

© 2023 Tutorial de robótica, Gestió de la informació i TIC
Ana Fernández - Vinyet Papaseit - Blanca Sánchez - Martina Solà 
Creado con Webnode Cookies
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar