OBJECTIUS

(Flaticon, s. f.)
1. ADQUISICIÓ DEL LLENGUATGE COMPUTACIONAL
Quan els nens aprenguin a programar i desenvolupin el que es coneix com a llenguatge computacional. Aquesta habilitat els ajuda a resoldre problemes complicats de manera algorítmica, alhora que promou el raonament lògic i els proporciona una nova forma de pensament més adaptada al funcionament mecànic.
2. TREBALL EN EQUIP
Aquest tipus d'activitats fomenten la col·laboració i ajuden a desenvolupar les habilitats socials. És essencial treballar conjuntament en el desenvolupament d'una tasca comuna per aconseguir l'èxit del projecte. Quan les persones s'uneixen i participen de manera efectiva, es crea un procediment que permet assolir més ràpidament les metes i objectius.

(Flaticon, s. f.)

(Flaticon, s. f.)
3. RESOLUCIÓ DE PROBLEMES
Capacitat de resoldre eficaçment qualsevol problema que pugui sorgir durant el procés de muntatge i programació és una de les competències clau que he desenvolupat. Estar preparat per abordar els desafiaments i mediar les dificultats que puguin aparèixer, demostrant la meva habilitat per trobar solucions creatives i efectives en tot moment.
4. UTILITZACIÓ DE PROGRAMES I EINES PRÒPIES DEL LLENGUATGE DE LA PROGRAMACIÓ
Una competència important en el món actual és la capacitat de utilitzar de manera eficient programes com Scratch i Scratch Jr, així com eines com Makey Makey o Lego Spike.
La utilització d'aquesta mena de programes, permet als estudiants obtenir els coneixements i habilitats necessàries per a comprendre i aplicar la programació en entorns tecnològics actuals. A través del joc i la diversió, els estudiants seran capaços d'interioritzar els conceptes bàsics de la programació, preparant-los per a un futur en l'àmbit de les tecnologies i la informàtica.

(Flaticon, s. f.)