CDD QUE HEM UTILITZAT
Per tal de començar a enumerar les CDD que hem treballat en aquest tutorial de robòtica, és important entendre en què consisteixen aquestes. Si encara no disposem d'aquest coneixement, és necessari situar-nos en el context adequat.
Segons llegim al Marc de referència de la competència digital docent de referència; S'entén per CDD (Competència Digital Docent) la capacitat que els docents tenen de mobilitzar i transferir tots els seus coneixements, estratègies, habilitats i actituds sobre les tecnologies per a l'aprenentatge i el coneixement en situacions reals i concretes de la seva praxi professional per tal de facilitar l'aprenentatge de tot l'alumnat i l'adquisició de la seva competència digital.

Aquestes capacitats han de permetre dur a terme processos de millora i innovació a l'ensenyament d'acord amb les necessitats de l'era digital, i contribuir al desenvolupament professional d'acord amb els processos de canvi que tenen lloc a la societat i als centres educatius.
Per dur a terme aquest tutorial de robòtica, hem hagut d'utilitzar diversos continguts directament relacionats amb les Competències Digitals Docents (CDD) següents:
1. Compromís professional:
1.1 Participació, col·laboració i coordinació professional.
1.3 Pràctica reflexiva.
2. Continguts digitals:
2.3 Protecció, gestió i compartició de continguts digitals.
3. Empoderament de l'alumnat:
3.1 Ensenyament.
3.2 Orientació i suport en l'aprenentatge.
6. Desenvolupament de la competència digital de l'alumnat:
6.3 Creació de continguts digitals.
6.5 Resolució de problemes.
A més, aquest projecte no només desenvolupa temes relacionats amb les CDD, sinó que també aborda les competències logicomatemàtiques, musicals i tecnològiques, així com les competències espacial.