
(Webnode AG [webnode.com], s. f.)

(París, 2019)
EDAT
Aquesta activitat de robòtica està enfocada per a nens de primària, especialment per als de cicle mitjà o superior, ja que els de cicle inicial encara necessiten perfeccionar aquest àmbit tecnològic i el logicomatemàtic.
Creiem que la part de creació del robot així com la del tauler no és molt complexa; no obstant això, el càlcul mental i la programació requereixen coneixements més avançats en cadascun dels àmbits.
Cal dir que aquesta activitat es pot enfocar també des d'un altre punt de vista. Ens expliquem millor. Hi ha estudis que demostren que l'aprenentatge entre iguals es torna monòton. És per això que actualment hi ha molts centres educatius que opten per barrejar nens de diferents edats i, per tant, nivells d'aprenentatge. Per aquest motiu, proposem als docents que apliquin aquesta tècnica innovadora, fent que una activitat que estava pensada per a un grup concret d'alumnes esdevingui adient per a un conjunt de diferents edats.
HORES
La durada d'aquesta activitat escolar serà de quatre sessions, la qual equival a un total aproximadament de tres o quatre hores. No obstant això, volem destacar que la duració podria variar lleugerament en funció de les preferències de cada professor i el context de la classe, permetent una adaptació del temps dedicat al desenvolupament del procediment si és necessari.
Com ja s'ha indicat prèviament, hem proporcionat una descripció detallada d'aquestes sessions en l'apartat anterior.

(Flaticon, s. f.-b)

(Mobiliario, 2021)
MATERIAL ADDICIONAL
Abans hem indicat el material "tecnològic" que es de vital importància per poder completar el projecte que presentem.
Ara us enumerem un seguit de materials que també són necessaris per assolir amb èxit el tutorial que estem duent a terme.
- Tauleta o ordinador amb accés a internet (un per grup)
- Taula o plataforma plana
- Paper i boligraf